Zóna pro poradce

Kancelář společnosti

  • +420 775 897 952

Kariéra

  • +420 778 118 845

Konec slev a uvědomělí zákazníci. Majitel Pietro Filipi Michal Mička chce prodávat módu udržitelněji

Jsme součástí investiční skupiny C2H, která jistou část kapitálu umisťuje ve fashion segmentu.

Na první pohled se jeho rozhodnutí jeví jako nelogické. Češi jsou známí milovníci výhodných nákupů a celosvětově chtějí zákazníci kvůli ekonomické krizi začít šetřit právě tak, že jako první položku ze seznamu škrtnou koupi nového oblečení.

Majitel českých značek Pietro Filipi a Kara Michal Mička ale vidí budoucnost retailu především v udržitelnosti. Proto se rozhodl, že končí s veškerými slevami.

Zastavit slevy jsme plánovali již delší dobu. Pandemie nám nahrála v tom, že jde ruku v ruce s udržitelností, což bylo před koronakrizí téma, které se dlouho řešilo. Epidemie to jen akcelerovala a poukázala na to, že ve světě je obrovské množství oblečení, které se nesmyslně vyprodává a zlevňuje. Kolekce se vyvíjejí neefektivně a vše je zbytečně rychlé. Člověk stejně pořád kupuje dokola to samé, co ho baví, jen s malými změnami. Módní trendy jsou svět sám pro sebe, žijí si tak trochu odtrženě od zákazníka,“ říká Michal Mička.