Zóna pro poradce

Kancelář společnosti

  • +420 775 897 952

Kariéra

  • +420 778 118 845

Na IT systému Alfréd jsme jen letos odpracovali 9 631 hodin.

Rok 2020 vstupuje do svého posledního měsíce a to je příležitost pro malé bilancování. Počátkem roku přišlo první omezení pohybu, které bylo samozřejmě velkým překvapením, ale my v AIDO přijímáme všechny výzvy. Během rekordních 14 dnů jsme dokázali připravit a spustit nástroj Chytrá schůzka, díky kterému se mohli klienti spojit na dálku se svými poradci. 

Omezení pohybu nemělo vliv pouze na potkávání se s klienty, ale přineslo nové procesy i do běžného chodu společnosti. Neumím si vůbec představit, jak probíhal provoz v jiných poradenských firmách, které nemají řešenou administrativu v digitální podobě. To muselo být pro všechny skutečné peklo.

V AIDO máme vlastní IT systém Alfréd, na kterém pracuje a neustále vyvíjí další funkčnosti tým interních programátorů. Poradce i vedení zde řeší vše potřebné a hlavně to mají kdykoli k dispozici. 

O tom, co naše síť potřebuje, se bavíme s těmi nejpovolanějšími - s našimi poradci:
  • Poradcům jsme s mým týmem plně k dispozici a průměrně řešíme 240 požadavků nebo dotazů měsíčně.
  • Jen v roce 2020 jsme provedli 571 úprav a vylepšení.
  • Na rozvoji systému Alfréd odpracoval od začátku roku 2020 náš tým vývojářů neuvěřitelných 9631 hodin.

Matěj Hlaváč
Chief Technology Officer

Svět bez papírů, tiskáren a scanerů

Povinná dokumentace a správa klienta probíhá kompletně digitálně.
Poradci nemusí žádná data vyplňovat 2×. 

Elektronické podpisy

V systému Alfréd poradci vytváří a podepisují s klienty povinné dokumenty digitálně (podpis se provádí v mobilním telefonu) a v dalším procesu jim pomáhá hned několik automatizací.

On-line srovnávače

Díky srovnávači hypotečních úvěrů poradci svým klientům okamžitě představí možnosti napříč trhem a hned pro ně mohou připravit kalkulace konkrétně pro jejich případ. Pro neživotní pojištění poradci využívají nejen srovnávač, ale následně mohou využít i sjednávač.

Rychle, snadně, přehledně

Už od registrace nových spolupracovníků probíhá drtivá většina administrativy kompletně on-line. V AIDO máme 99 % procesů elektronicky, bez papíru, tiskárny, skeneru a pošty. 

Vedeme finanční poradenství k plné digitalizaci

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *