Zóna pro poradce

Kancelář společnosti

  • +420 775 897 952

Kariéra

  • +420 778 118 845

Rok 2020 se v AIDO nesl v duchu nastavení nových procesů a následné stabilizace celé společnosti.

Skutečné poradenství je o komplexní péči o klienta a rok 2020 jasně ukázal, že klienti o tento přístup opravdu stojí.

Díky neustále se zvyšují profesionalizaci našich poradců a široké škále produktových partnerů jsme u současných klientů zaznamenali v počtu uzavřených smluv růst o 21 %. Nárůst nových klientů totiž meziročně stoupl o „pouhých“ 7 %. Což jasně ukazuje, že poradce není stále nucen k akviziční činnosti nových kontaktů a má prostor (a takové produkty), aby mohl svým klientům poskytovat prvotřídní komplexní servis. Tento princip práce přináší výhody jak pro poradce, tak samozřejmě i klientům.

Vzdělávání

Vždy jsme trvali (a vždy budeme trvat) na vysoké profesionalizaci našich poradců, a proto každý nový zájemce prochází adaptačním vzdělávacím procesem. Je jedno, jestli jste poradce z Aše, Prahy nebo Ostravy. Pokud jste z AIDO, pak nejste pouhý prodejce finančních produktů, ale skutečný finanční poradce. Jen za poslední kvartál uplynulého roku prošlo adaptací přes 80 nových, či budoucích kolegů. Což nám dává velké ambice na další růst počtu poradců v síti.
Spousta jiných společností stále zanedbává problematiku investic. Světové trendy ale ukazují, že investice jsou jasná budoucnost našeho oboru a bez budovaní majetku klientům se poradce prostě neobejde. I přes komplikace s pandemií jsme v roce 2020 uspořádali 6 investičních akademií a více než tři desítky individuálních workshopů. Našimi hosty byla i taková jména jako ekonom Martin Slaný či investiční stratég Michal Stupavský. Máme radost, že zájem poradců o investice neustále stoupá a prakticky okamžitě jsme mohli vidět i přínosy těchto školení. Podíl účastníků akademií dosahuje na celkové investiční produkci přes 80 %.

Největší přidanou hodnotou AIDO je to, že naše lidi opravdu VEDEME.

A to jak po stránce profesní, tak i osobnostního růstu. Leadeři týmů mají k dispozici zkušené kouče, kteří jim pomáhají v náročné práci, zvládání stresu a hlavně v hledání osobní rovnováhy. Protože pouze spokojený a vyrovnaný člověk může být dobrým šéfem pro ostatní.

Digitalizace práce

Dokončili jsme zásadní moduly našeho IT systému Alfréd, který zajišťuje poradcům pohodlnou práci bez papírů, tiskáren a skenerů. Jen v roce 2020 jsme na systému provedli 571 úprav a vylepšení.

Manažerské VEDENÍ stabilizovalo společnost

Během uplynulého roku jsme velmi intenzivně pracovali na změně řízení týmů. Leader nemá být nejlepší obchodník, ale nejlepší manažer. I zde se jasně ukazuje, že manažerské VEDENÍ týmů přináší okamžité výsledky. Při prakticky stejném počtu poradců jsme rostli ve všech zásadních aspektech:

Meziroční bilance (2020/2019):

  • Životní pojištění = růst +15 %
  • Neživotní pojištění = růst +28 %
  • Objem úvěrů = růst +30 %
  • Investovaná částka = růst +60 %
  • Počet poradců v síti: růst +2 %

Z pohledu řízení, neustálých změn a různých omezení máme za sebou asi nejtěžší rok v historii, ale z pohledu vykonané práce, a hlavně výsledků naší práce, to byl rok neuvěřitelně plodný a nadprůměrně úspěšný. Další plody budeme sbírat i v roce následujícím, protože se nám nejen podařilo stabilizovat společnost v černých číslech, ale přesvědčili jsme se, že náš otevřený přístup komunikace, zázemí a způsob VEDENÍ je velmi atraktivní pro spoustu poradců na trhu, se kterými jednáme o přestupu do naší sítě.

Vedeme lidi k úspěchu
vedeme si v tom opravdu dobře.

Ota Janda
spolumajitel společnosti

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *